ویدئویی جدید از حرکات حیرت‌انگیز ربات انسان‌نمایUnitree G1 | رقیب اطلس بوستون داینامیکس گوگل قابلیت جدید درک بصری را برای جمینای معرفی کرد + ویدئو برنامه‌های جدید صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان مدیرعامل ابرآروان: دلیل اختلال و کندی اخیر اینترنت ایران حملات سایبری و ناتوانی زیرساخت است تریلر جدید بازی The Rogue Prince of Persia + زمان عرضه OpenAI قابلیت‌های صوتی و تصویری جدید ChatGPT را معرفی کرد نسخه دسکتاپ ChatGPT رونمایی شد GPT-4o، مدل جدید هوش مصنوعی OpenAI، معرفی شد محققان می‌گویند هوش مصنوعی یاد گرفته‌ چطور انسان‌ها را فریب دهد چرا هنگام شفق قطبی در آسمان رنگ‌های مختلف می‌بینیم؟ بالاخره آپدیت One UI ۶.۱ برای گلکسی A۵۴ منتشر شد بازی پابجی در گوشی‌های پرچمدار سامسونگ با نرخ ۱۲۰ فریم اجرا می‌شوند طرح عربستان برای ساخت طولانی‌ترین استخر معلق جهان در پروژه نئوم! + عکس اولین دریافت‌کننده کلیه خوک در جهان، بعد از دو ماه درگذشت ویدئو | سقوط در سیاه‌چاله چگونه خواهد بود؟ قوی‌ترین طوفان خورشیدی دو دهه اخیر در در برخی کشورها باعث شفق قطبی شد طوفان خورشیدی بر ماهواره‌های استارلینک تأثیر گذاشته است بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ ۲۰۲۴ + مشخصات کنسول دستی ROG Ally X ایسوس کی معرفی خواهد شد؟ آیا OpenAI موتور جستجویش را در رویداد ChatGPT معرفی می‌کند؟ معرفی بازی معمایی Tiny Room Stories + لینک دانلود اندروید و IOS
سرخط خبرها

اُفود در یک ماه به سهم ۲۰ درصدی بازار سفارش غذای آنلاین مشهد رسیده است

  • کد خبر: ۲۱۶۵۷۰
  • ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۵
اُفود در یک ماه به سهم ۲۰ درصدی بازار سفارش غذای آنلاین مشهد رسیده است
«اُفود» به‌عنوان راهکار گروه گلرنگ برای رقابت با «اسنپ‌فود»، مدعی است که توانسته در مدت یک ماه فعالیت، ۲۰ درصد از بازار روزانه سفارش غذا آنلاین در مشهد را از آن خود کند.

به گزارش شهرآرانیوز - براساس آماری که اُفود در اختیار دیجیاتو قرار داده است، این شرکت توانسته در بازه یک‌ماهه فعالیت خود، بیش از ۱۶۰۰ عرضه‌کننده «وندور» را جذب کند که ۵۰ درصد از فروشگاه‌های بازار آنلاین مشهد را در بر می‌گیرد.

نکته جالب میزان فروش وندورهاست؛ آمار ارائه‌شده حاکی از آن است که فروش وندور‌های فعال در اُفود در مدت ۳ روز معادل فروش ۳۰ روزه آنها در پلتفرم رقیب (اسنپ‌فود) بوده است.

ورود اُفود به‌عنوان رقیبی تازه‌نفس به بازار سفارش آنلاین غذا می‌تواند انحصار ناخواسته ایجادشده در این بازار را بشکند؛ البته این شرکت نگاهی هم به سود خوابیده در این بازار دارد.

امید سلامی پرگو، مدیرعامل اُفود، پیش‌تر اندازه بازار سفارش غذا در ایران را ۳.۵ میلیارد دلار برآورد کرده بود که ۱۷ درصد آن (نزدیک به ۶۰۰ میلیون دلار) سهم ارسال غذای آنلاین است. براساس نرخ کنونی دلار، این رقم به بیش از ۴۰ هزار میلیارد تومان می‌رسد. به گفته سلامی پرگو، ۸۵ درصد از این بازار، سهم اسنپ‌فود است.

پیش‌ازاین، استارتاپ‌های دیگری نیز درزمینه سفارش آنلاین غذا فعال بودند که اکثر آنها از بازار خارج شده‌اند.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->